Friday, November 21, 2008

前2日收左个徒弟女。。。

19-11-2008 收左个徒弟女。。系啊,系个女仔,仲系个靓女。。其实系我住院时,隔离床“同病相怜好兄弟”的女朋友。不过我就同我“好兄弟”失去联络左,反而同距女朋友变成师徒关系(应该系距前女友。。徒弟女睇左吾好打我啊。。咔咔)

前几日,同徒弟女倾倾下就收左距为徒。。(都吾知距系埋想接近我而做我徒弟。。咔咔)死罗,我以家埋好危险。。警察叔叔救命啊!!

出院到以家都未见过距,吾知距变成点。。不过就知道距剪左个短发。。当我知道距同我好兄弟分手时,都伤心嘎。。至少都睇过距地点系医院打情骂俏啊。。呵呵。。希望徒弟女会同我讲到底发生左咩事啦。不过点都好,日子都系要过,我地条路仲有好长嘎。。。

用广东话打篇短文吾易嘎,我仲系未打过。。竟然将我“第一次”俾左我徒弟女。。(吾好误会,系第一次用广东话打篇短文的第一次。如果吾系,会有好多靓女揾我徒弟女报仇嘎。。哈哈)吾紧要啦,为左纪念距成为我徒弟女,值嘎!!

No comments: